کیف حمل انسولین

سبک و قابل حمل

حفظ دما بین 2 تا 8 درجه

ضد ضربه

دارای گارانتی سلامت و اصالت فیزیکی کالا

۱۴۳,۰۰۰ تومان

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کیف حمل انسولین

کیف حمل انسولین ، مناسب برای حمل انسولین و دارو هایی که نیاز به حفظ زنجیره سرمایی دارند. این کیف می تواند دارو و انسولین را به مدت 8 ساعت خنک نگه دارد . رنج دمایی که این کیف می تواند حفظ کند ، 2 تا 8 درجه سانتی گراد است. داخل کیف دو عدد کمپرس ژله ای سرد قابل شارژ قرار گرفته است .

این محصول به خصوص برای داروهایی که به دما حساس هستند مناسب است و برای انتقال انواع بوتاکس ها ف آمپول ها ف ویال های یخچالی مناسب است.

توجه داشته باشید که انسولین پک می تواند داروهایی مانند قطره های چشمی که نباید در گرما قرار بگیرند ، را نیز خنک نگه دارد.

اگر کیف فریو را 8 ساعت درون فریزر قرار دهید ، میتوانید 24 ساعت از آن برای خنک نگه داشتن انسولین و سایر دارو ها استفاده کنید.

برخی از افرادی که مبتلا به دیابت هستند ، علاوه استفااده از دارو های کنترل کننده قند خون از انسولین هم استفاده می کنند . ماده انسولین چه به صورت ویال ف چه به صورت قلم ( پن ) باید در دمای پایین نگهداری شود. از آنجایی که بیمار طی روز چند بار باید تزریق دارو را تجدید کند ، گاهی نیاز است که انسولین را با خود حمل کند.  در همچین شرایطی استفاده از پک انسولین یکی از بهترین گزینه هاست .

وزن 0.2 کیلوگرم
ابعاد 19 × 14 × 8 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف حمل انسولین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴۳,۰۰۰ تومان